KATEGORİLER
İSTATİSLİKLER
Toplam Kategori : 35 Yeni Programlar : 5 Bugün Güncellenen : 0 Bugün Eklenen : 0 Online Ziyaretci : 6
Ana Sayfa » Oyun » Macera » Pokemon Oyunu indir

Sürüm : 0.902.2 Boyutu : 6.3 Mb Kullanım İzni : Ücretsiz / Tam Sürüm Dili : Ingilizce Platform : Windows XP/Vista Üretici Firma : : Kyro Corp Eklenme Tarihi : 08-04-2009
PROGRAM HAKKINDA

Evet, sen, doğru okursun! Geçmiş ay boyunca bizim kapılarımız, savaşlara ev sahipliği yapmak için çok fazla çarpmaktadır, Ve özellikle uzun bir çöküşten ve şikayetlerin binlercesinden sonra, biz, yeniden başlamak için uygun zaman olduğunu kararlaştırdık. Öyle ki biz, pokemon yazılımımızı değiştirdik, ve yepyeni bir maceraya başladık!
Yeni haritalar, eski haritalar, her şey var..

Editör Yorumu
P.W.O bir çevrimiçi macera oyunudur. Fakat küçük boyutu ile dikkat çekmektedir. Gameboy`u olan arkadaşlar, özellikle Pokemon Fire ve Saphire sürümlerini hatırlayacaklardır.

İşte bu oyun pokemon fire red`in üzerine kurulmuş bir çevrimiçi oyundur. 2 adet sunucusu bulunmaktadır (Blue-Red). Bu iki sunucunun giriş kapasitesi birbirinden farklıdır.

Pokemon Macerasına gerçek insanlarla atılmak istiyorsanız kaçırmayın.

Oyunu Vistada Oynamak İsteyenler : Vistada oyunu sağ tıklayarak Uyumluluk kipini kullanıma açıp çalıştırabilirsiniz.

Pokemon World Online, free Pokemon World Online download, macera oyunu, Pokemon World Online kaydet, Pokemon World Online yükle, Pokemon World Online indir
benben 12.11.2010 - 08:13 saolun
kral 03.11.2010 - 06:34 super
buz 16.08.2010 - 00:07 süperrrrrrrrrrrrrrrrr
fhfrg 12.08.2010 - 06:06 10 üzerinde 7
emre 07.07.2010 - 09:32 süper oyun
yusuf 05.06.2010 - 05:28 ben oynuom
apo 09.05.2010 - 05:08 beğendi
ali 26.04.2010 - 06:49 nerden indiriyoruz?
sıla 09.04.2010 - 23:58 oynamayı çok istiyorum
batuhan 02.04.2010 - 21:09 nasıl yükleniyo
alican 27.03.2010 - 09:53 beyler acamıyorum yardım dermisinizzz....
rafet 09.03.2010 - 07:26 arkadaşlar sorun çıkarıyo biyardımçı olsanız bende oynasam 19
yusuf 19.02.2010 - 12:29 dowland nerde
sinan 18.02.2010 - 18:37 çok tşk ederim
emre 27.01.2010 - 11:35 oyunu nerde yüklüoz yaaaaaaaaaaaa
ahmet 12.01.2010 - 12:21 online bi oyun mu bu
Berke 12.01.2010 - 09:14 yha bnm internet google chromeda ondanmı herseyemi zip dio
boran 11.01.2010 - 07:18 bu oyun nasıl
emre 31.12.2009 - 05:30 oyunu nerden yüklüyoz
utku99 25.12.2009 - 04:35 ee download yazısı göremiyorum
nebican 21.12.2009 - 04:29 yuklenmıyor vıstada yardımcı olabılırmısınız
can 28.09.2009 - 10:40 güzel
ahmet berk beyribey 23.09.2009 - 13:10 indirsemmi arkadaslar ya merak ettim bee
caner 01.09.2009 - 02:01 cok güzelde
semir 23.08.2009 - 02:29 bu oyun cizgi filmindekisi gibimi
barıs 22.08.2009 - 00:22 ab iyükleniyo insalla hsorunçıkarmaz aslında ben hep oyunuyodum ama yalıslık la sildimö
kakahse 13.08.2009 - 13:41 kardeş bende hata veriyor neden acama run time felan diyor
rossi 13.08.2009 - 02:44 çok güzül çok sevdim
cenkko 15.07.2009 - 04:01 pokemon canavarları varmı
berkay 17.04.2009 - 12:40 çokkkkkkkkkkkkk iyiiiiiiiiiiiii
ADINIZ: MAİL:
MESAJINIZ:
Pokemon Oyunu indir
SEÇME PROGRAMLAR